zaterdag 7 september 2013

AIRCHESTRA CREW

Dag allemaal,
Sinds juni speel ik fagot bij Airchestra, eerst als invaller en nu als vast lid. Muziek maken doe ik al sinds mijn achtste, maar ik speel pas zeven jaar fagot. Daarvoor heb ik eerst jarenlang met veel plezier euphonium gespeeld, waar ik een paar maanden geleden mee gestopt ben. Ik had gewoon geen tijd meer voor beide instrumenten. Met mijn fagot heb ik het al druk zat: twee vaste orkesten, twee fagottrio’s, elk najaar het orkest van de Leidse operettevereniging en zo nu en dan wat losse projecten. Daarnaast heb ik gelukkig ook nog tijd voor mijn leuke baan bij het ministerie van FinanciĆ«n. Sinds mei 2012 werk ik daar bij het Agentschap van de Generale Thesaurie, waar onder andere de staatsschuld beheerd en gefinancierd wordt. Mijn werk heeft dus niets te maken met luchtvaart, maar ik heb wel veel ervaring met het vliegen met muziekinstrumenten. Misschien dat ik me daarom zo thuis voel bij Airchestra... Of zou dat komen doordat al jaren naar volle tevredenheid in Nootdorp woon, op het voormalig vliegveld Ypenburg?
Groetjes Martine