donderdag 14 februari 2013

AIRCHESTRA CREW

Hallo Airchestrafans!!!

Ik ben David Linder!
Ben 51 jaar en geboren getogen op Curacao!
In mijn familie werd altijd naar klassieke muziek geluisterd!
Op mijn 10e werd ik op vioolles gezet maar dit was geen groot succes want ik wilde nooit oefenen!
Ik speel hobo vanaf mijn 14e!
Dat is heel toevallig gegaan! Eigenlijk wilde ik dwarsfluitlessen gaan nemen. Maar daar was een wachtlijst voor !! Er werd mij aangeraden om voor hobo te kiezen dus zodoende!!
In mijn tienerjaren zat ik in het Curacaosch jeugdorkest!!
Na mijn vertrek naar Nederland in 1979 heb ik tussen mijn 18e en 31e niet aan muziek gedaan maar sinds een jaar of 20 speel ik weer met veel plezier.
Ik heb 6 jaar in een symphonieorkest ( OVIO) gezeten waar ik nog af en toe als gastspeler in deelneem.
Sinds een half jaar in het KLM Airchestra waar ik met veel plezier naar toe ga op de maandagen zolang het vliegrooster het toelaat.

Hoop dat jullie eens de mogelijkheid hebben om onze concerten bij te wonen.

Groetjes David